Digitální nástroje pro práci HR týmů

HR práce charakteristická velkou různorodosti úkolů a taky tím, že HR oddělení je komunikačním uzlem pro všechny útvary ve firmě. Řešit denně několik desítek okamžitých požadavků, přeskakovat z pohovorů na zaškolování, pak na řešení administrace nebo zadávání dat do HR systémů a následně facilitovat schůzku k zpětné vazbě mezi útvary.

Ať si sem dosadíte jakékoliv vaše HR činnosti, je jasné, že jde o různorodou činnost. Už to samo o sobě vyžaduje zvýšené nároky na organizační dovednosti, plánování a i reportování. S těmito činnosti můžou hodně pomoct různé digitální nástroje. Potřebujete si vizualizovat, co Vás kdy čeká? Potřebujete mít přehled o tom, kdo na čem pracuje? Potřebujete vidět výsledky týmu za nějaké období? Potřebujete tým zatáhnout do spolurozhodování o dělbě úkolů? Potřebujete znát stav úkolu, když kolegy zrovna není přítomen? Potřebujete společně zhodnotit stav úkolů a projektů, na kterých pracujete?

V této oblasti taky existuje množství digitálních nástrojů, které umí pomoct danému týmu a firmě.

 

Jak Vám můžeme pomoct?

Ozvěte se nám, dohodneme si schůzku k zmapování toho, jak fungujete teď a na základě toho vám navrhneme alternativy řešení v různých cenových hladinách. Je pak na Vás, která varianta vám dává největší smysl z pohledu přínosu versus nákladů. 

Může vás zajímat